Post by nostloolineari on Feb 17, 2022 1:56:11 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Raptor: Space Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Raptor: Space Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Sky Raptor: Space Shooter 2022 version ▞▞▞
Ye game hamesa suru se hi q start hoti . Agar unistal kar ke dubara installera kare till Ye bahut bari problem hai to game ki
Vgt
Köp ingenting. Jag fick inte äran av diamant 💎
Allround excellens 👌😊💓
Den är väldigt fin 😎😍
Super roligt spel
Först när jag installerade det var det bra men när vi kom till en högre nivå kunde det inte svara förrän vi var tvungna att avinstallera det och installera det, hoppas att det inte händer igen
i dag fick jag guldkista.jag vinner en huggorm 20 kort.men jag kan inte få 200 ädelstenar och huggorm 20 kort.VARFÖR ? berätta varför? Jag spelar det här spelet för länge, gör inte det. Mitt UID är 41276941
DETTA ÄR DÅLIGT
Bra sidoskytt...
Bra spel men för mycket tillägg.
Köpte nybörjarpaketet nu kan inte ens spela spelet eftersom jag får ett felmeddelande som säger app från okänd källa när jag öppnar spelet.
Väg för många problem! Spelat i tio minuter fryser mellan nivåerna måste stänga och öppna appen igen, uppmaningar svarar inte korrekt när de följs..osv...,. Annonsen såg bra ut men...!
OSM-spel
Jag gillar spelet.
Kul och gör åtminstone inte överdriven lön för att vinna... Vilket är irriterande i andra spel, det skulle ha fått fem stjärnor men....
Sky Raptor: Weltraum Shooter Arcade ijcy
Heltidspassspel njut
Sky Raptor: Weltraum Shooter Arcade eenh
Hahahahja
Sky Raptor: Space Shooter Arkade zjf
OK 😎
Hittills får en bra speltid utvisa om det håller
Passerar tiden
En cool tidsdödare
Mycket action, hjälper din hjärna att tänka snabbt och fatta snabba bevery *friendly* person igen.
Utmärkt spel! Leder dig till snabb operativ förståelse, ingen förvirring. Grafik på plats.
Bra spel men blir svårt väldigt snabbt
Kan inte starta spelet
Varför fixa något som inte är trasigt. De nya uppdateringarna är inte användbara. Du trasslade till big time. 1. RANK: var rankad 20 i mitt land och i kampanjen runt 400 till 500. Med din nya uppdatering visar min rank 0 i alla 3 lägen. Vänligen fixa detta? 2. GRATIS ANNONSER: Efter att ha sett annonser, ge skepp och underskepp som spelaren ännu inte har uppnått och inte de han redan har i beredskap. 3. Tjäna pengar på annonser och ge oss fartyg som inte finns i vår hangar. Vänligen fixa det och återställ min rankning.
Spelet börjar lätt men sedan blir det svårare än du behöver spendera pengar. Det är inte bra för folk att ha kul
Får ditt hjärta att rasa vid vissa tidpunkter
Bra spel
Än så länge är allt bra.
Utmanande och avkopplande. Jag gillar fartygen och all utrustning
Ett riktigt bra roligt spel där de har gett oss en gammaldags krigstidskänsla att uppleva en krigspilots möjligheter på vingen - att behöva skjuta ner många fiendeplan
Planet Bomber! Zręcznościowe vgtl
Tack för att du brinner
Gav upp spelet på grund av handledningen, den behöver inte vara så lång
Det är ok hittills men det är tidigt men väntar på överraskningen
Jag gillar att grafikåtgärderna är bra
Fin grafik. Enkel kontroll. Önskar bara att det fanns färre tillägg, ja jag vet att de är där för att tjäna pengar. Men på Social Security har inte råd med en massa någonting. Fantastiskt spel mina damer och herrar.
Jo jag
Jhakkas